2014. október 28., kedd

LibreOffice – Az Office verő

A LibreOffice egy univerzális Office csomag amely ingyenesen elérhető Linuxra,Windowsra, és Macre. Mindenesetben van hozzá helyesírás szótár (Amit az Ashampoo Office 2010-ben hiányoltam.) és egy adatbázis,képlet,szövegszerkesztő,prezentációszerkesztő,táblázat program is.
Ja és ne hagyjuk ki a vektorgrafikai programját a Drawot. A DRAW kinézete hasonlít az Inkscape-hez (külsőleg) de a tudása elmarad az Adobe és az Inkscape-hez képest. LibreOffice-t az Ubuntu-s gépemen használom. Szeretem.

A DRAW-ot is használtam. Hiányolom, hogy a lap méretét nem tudom módosítani. Az Inkscape esetében megtudtam szabni a lap méretét de persze sablonnal.
A Writter sokkal jobban szeretem mint az Abiwordöt mert teljesen elavultnak néz ki de ennek is van előnye  hogy miniatűr. Persze aki Office 2007,2010,2013-ról tér át annak tanulnia kell. A  2003-asoknak könnyebb a dolguk.
Összegzés:
Jó: Könnyű,barátságos,Word támogatás, nagy közönség
Hátrány: Kevés újdonság,rosszabb támogatás



Címkék: , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal