2015. január 10., szombat

Wordpress: a Blogger verő

  Mindenki szereti az olyan blogplatformokat amiket könnyű használni. Pont ilyen a Wordpress. Sokan ismerik tudom de vannak akik nem. Nekik akarom ezt bemutatni.
  A Wordpress többször verte a Google megoldását de, a Google-t is nagyon sokan használják. Amikor beregisztráltam a Wordpressbe akkor nagyon bonyolult és áttekinthetetlen volt a kezelőfelület nagy nehez rátaláltam a "beállítások" pontra. Ott hitelesítettem az e-mail címemet és magyarra váltott a kezelőfelület. Majd letöltöttem a Wordpress mobil alkalmazást. Na, ott a kezelőfelület áttekinthető volt.

 Wordpress kezelőfelület
Fotó: NET

 Wordpress mobil
Fotó: NET

A médiafájlokat a Bloggerhez hasonlóan egy szerverre lehet feltölteni. Szavazni is lehet a Wordpressel úgy, mint a Google-lel. A Wordpresst használja a tegnap elindított +MW2 is.
   Összeségében meg vagyok elégedve a Wordpressel csak itt ott vannak hibák.

Címkék: ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal