2015. május 13., szerda

Mond meg a neved és minden kiderül!

Egyszerű: nem kérem senkinek a nevét csak, ismerőseim régóta osztogatnak olyan linkeket mint például mond meg a nevedet és a gép (robotikus Hitch) megmondja hányan szerelmesek beléd. Talán én vagyok én ilyen hülye hogy erre fecsérelem az időmet???!!!

A weboldalról (hu.nametest.com) szereztem néhány ízelítőt:



Ha a programba a férfit jelöltem be akkor, miért nem férfi nevet ad ki? Van egy "kis" gubanc..... :)

50%-50%?
 Ömmmmm...... Nem szólok inkább semmit.

Szerkesztői vélemény: Persze ennél sokkal több eset volt mint amit bemutattam. A program mechanizmusa átláthatatlan. A Nametest-hez hasonló weboldalakat inkább jobb kerülni és időnket töltsük el értékesebbre.  

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal