2015. június 11., csütörtök

Veszélyes weboldalak: veszélyes üzem

Legyen szó akár vásárlásról, társkeresésről,aukcióról szinte mindenhol ott vannak a veszélyek.

A http://medical-newsreporter.com/hyperslim/?t202id=6363&c1=track08 oldalon találtam egy nagyon érdekes lefogyást segítő fogyókúrás készítményt (nem magamnak mert én így is sovány vagyok.), amitől 5-10 kilót le lehet fogyni. A weblapon megakartam nézni az összetevőket, de a weboldal akkor (vagy már nem) volt elérhető.

Az appleusa.net oldalon pedig adathalász oldalra bukkantunk ami az Apple-ID-t kéri be.

Manapság nagyon sok olyan weboldal ami gyors pénisz-növekedést ígér. Akár 35 cm is lehet! (pl.: xtrasize.hu)


A weboldalon ezt írják:

Csak a masszív, 18-23 cm-es méretű hímvessző teszi lehetővé egy férfinak, hogy egy nőt teljesen kielégítsen, és megadja neki azt az orgazmust, melyről majd a barátnőinek mesél.
 Hát csak egy olyan weboldal lehet jó aminek van stílusa. Ja és pénisz-növekedés: nem mindig válik be szerintem.

 Társkeresőkre is visszatérnénk: ez is sokkal nagyobb veszélyeket rejt (érzelmileg,anyagilag,lelkileg) mint bármely más oldal. Biztos, hogy férfiúinkat nem Taylor Swift-fotóval (vagy Krista Dawn) akarjuk csalogatni mert ez is becsapásnak minősül. Elvégre nem minden netes szerelemből lesz Meg Ryan film :) .

Továbbiakban jó keresgélést!

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal