2016. február 18., csütörtök

Gyorsaság az most extra lassú a Mall.hu-nál

Nos a múlt héten (úgy 10 nappal) ezelőtt vettem egy rajzpadot a rajzfilmemhez mivel egéren nagyon csúnyán rajzoltam és sokat tötyögtem az egérrel így a Wacom-ot hívtam segítségül.
Múlt hét csütörtökön anyával megvettük a rajzpadot amiről érkezet igazolás:
 eddig rendben volt a dolog de a késések sora most fog következni. Vásárláskor "expressz" házhoz szállítást választottunk mert nekem nagyon kellett. Erre 16-án jött egy üzenet:
a levél szerint 18.-ára jön és majd át adják a futárszolgálatnak az "arany" rajzpadot erre 18-ára (ma) jött egy levél:


és a pirossal kijelölt részen mitt írnak:
"Tájékoztatni szeretnénk, hogy a megrendelt termék elérhetősége megváltozott.
Minden új információt elküldünk Önnek összegezve, a termék raktárunkba érkezésének várható idejét, és a megrendelés azonosítószámát (...)."
 És a MALL.HU szerint ez expressz kiszállítás?

Hömm...

Az üggyel kapcsolatos dolgokat holnap tovább írom.
 Addig egy kis PoénLeves:


Címkék: ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal